D'QASEH COOKIES


KAK HAH-(0139872773)
*KAMI MENAWARKAN :(1)kelas:personal,group,HAND ON(PRAKTIKAL) (2) sedia menerima tempahan untuk biskut raya , kek kuih-muih , dll .

FACEBOOK : RABIHAH HUSSIN

Monday 10 March 2014

ASALAMUALAIKUM...dah lama rasanya hah x up date blog dqaseh ini...telalai sekejap dng tugasan harian yg x pernah habis..dng class masakan setiap minggu,jumaatn sabtu,memenuhi tempahan...ya itu semua adalah rezeki dr yg maha esa, setiap kali usai solat kite x pernah berhenti menadah tangan memohon padanya..dan ia telah pn berikan nikmatnya pada kite semua..berbanyak syukur pada setiap nikmatnya yg melimpah limpah pada kite semua..

setiap apa yg ALLAH berikan pada kite ada hikmah disebaliknya,..xpernah terfikir yg hah sendiri terkena MIGRAIN....sedikit saja allah uji hah,..hanya dengan sakit kepala yg amat amat,yg xpernah hah rasa sebelum ini,3 hari hah terbaring lesu..satu badan terasa sungguh lemah,pening yg amat,.2 kali berjumpa doc,pertama kali doc hanya kata sakit biasa,kali ke2 doc memgesahkan ini lah migrain..dalam hati mcm aku boleh terkena migrain..x logik rasanya,tapi itulah yg hah rasai..yaaku migrain,nasihat doc jng tidur lewat,jng makn kafe,jng stress...argggrrrrrrr....awk kena rehad body kena tidur awal,kena rehat minda............mcm nk buat semua tuuuuuu..sedangkan aku seorang yg x boleh duduk diam,ada saja benda yg nk dibuat..rutin harian ku..bangun jam 6pg samapi lah 2 pagi baru aku stopppp...ya allah kau ,berikan aku rehad rupanya tanpa aku sedari..badan ku perlukan rehad secukupnya.......aku terkesima bila difikirkan semuanya itu,..sekarang ini jam sudah pn 12.30 pagi,mata rasa dah mengantuk ttpi fikiran masih lg belum mau tidur...


aku kena tidur sekarang..nasihat doc kena ikut..hehehehe..tqvm DOC....esok in sya allah x ada lg denyutan dalam kepala ku ini.....

No comments:

Post a Comment